WITAM NA MOIM BLOGU !!! :)

Ten blog poświęcony jest mojej Astrze jest ona suczką typu owczarka Niemieckiego ma 5 lat. Jest bardzo wesoła, żywa i szybko się uczy . A zabawa z nią to czysta przyjemność !. Niestety ma też wady ... bardzo nie lubi innych psów i zwierząt mimo tego ze setki może i nawet tysiące razy próbowałam coś z tym zrobić i pytałam się o rady specjalistów nic nie pomagało. Bardzo mnie to na początku denerwowało ponieważ bardzo kocham zwierzęta i częstym problemem był strach o koty i królika. No cóż nikt nie jest idealny. Każdy pies jest inny tak samo jak człowiek i powinniśmy to zaakceptować.

Opowiem kilka przygód mojej suczki, pokaże jej sztuczki i to jak jest wyjątkowa. Życzę miłego czytania

ASTRA STAR ! LOGO

ASTRA STAR ! LOGO

wtorek, 30 grudnia 2014

Pierwszy spacer i zjedzone kury



Do dziwnych zachowań Astry wszyscy się już przyzwyczaili. Pierwszy jej spacer był nie lada dla niej wyzwaniem .Pojechaliśmy na ruiny zamku i tam wspinaliśmy się po rożnych pagórkach a ona nie miała dość! Kiedyś wybraliśmy się na wycieczkę rowerową i zrobiliśmy 30 km a ona nadal miała jeszcze tyle energii i bez wahania zrobiła by to jeszcze kilka razy .Pamiętam też jej pierwsze spotkanie z kotami.Jeden uciekał a drugi się na nią rzucał.I tylko ten kot mógł leżeć spokojnie na podwórku gdy Astra biegała .Bardzo mnie ucieszyło to że podchodziła do niego z dystansem i nie próbowała się bawić.Ale z resztą zwierzaków było gorzej ...Astra zagryzła już trzy kury i złapała kota. Jeśli wie że zrobiła coś złego i będę krzyczeć .Ucieka i o dziwo wchodzi do budy natomiast gdy krzyczy tata przytula się do niego i piszczy.Jest cała szczęśliwa gdy go widzi ! Po prostu szaleje na jego punkcie!Nie myślcie sobie że pisze to jako osoba zazdrosna :) wole to jak Astra traktuje mnie zawsze podchodzi z dystansem i nie skacze .Przytuli się głową i spokojnie czeka dopóki jej nie pogłaszcze .Później siada przed mną gotowa do zabawy dopóki nie powiem co będziemy robić .Czasami gramy w piłkę i niestety muszę się do tego przyznać ale jest lepsza ode mnie :P co zobaczycie na filmikach. Kiedy indziej ćwiczymy lub wychodzimy na spacery.Nigdy się z nią nie nudzę .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz