WITAM NA MOIM BLOGU !!! :)

Ten blog poświęcony jest mojej Astrze jest ona suczką typu owczarka Niemieckiego ma 5 lat. Jest bardzo wesoła, żywa i szybko się uczy . A zabawa z nią to czysta przyjemność !. Niestety ma też wady ... bardzo nie lubi innych psów i zwierząt mimo tego ze setki może i nawet tysiące razy próbowałam coś z tym zrobić i pytałam się o rady specjalistów nic nie pomagało. Bardzo mnie to na początku denerwowało ponieważ bardzo kocham zwierzęta i częstym problemem był strach o koty i królika. No cóż nikt nie jest idealny. Każdy pies jest inny tak samo jak człowiek i powinniśmy to zaakceptować.

Opowiem kilka przygód mojej suczki, pokaże jej sztuczki i to jak jest wyjątkowa. Życzę miłego czytania

ASTRA STAR ! LOGO

ASTRA STAR ! LOGO

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Astra pierwsze dni :)



Po 3 latach kupiliśmy

Astrę miała też być rodowodowa ale nikt nie miał już na to czasu.Wiec zdecydowaliśmy się na znalezienie psa ,,typu,,. Wiem jak jest głośno o  pseudo hodowlach i gdy jeździliśmy po różnych by wybrać psiaka z jak najlepszej hodowli natrafiliśmy się na taką bardzo straszną było tam około 100 psów na dwóch wybiegach a szczeniaki były w szopie. Był to maj 2010 roku było wtedy bardzo mokro a psy chodziły w błocie. Tata bardzo się do tego zraził i chciał jak najszybciej znaleźć inną hodowle. W końcu trafiliśmy na ,,lepszą,, przy wejściu na posesje były dwa psy prawdopodobnie jej rodzice .Pies był rodowodowy. W mniejszych klatkach zostały 2 ostatnie szczeniaczki miedzy innymi Astra ta druga była grubsza i od razu przyszła się przywitać Astra bała się i uciekała była tez mniejsza i chudsza .Mój młodszy brat od razu zaczął się bawić z większym szczeniaczkiem a moja Astra schowała się za budę. Zrobiło mi się jej żal i stanowczo powiedziałam ,,mamo ten jest super,,. Oczywiście rodzice skrytykowali ze się boi i ze będą z nią problemy ale postawiłam na swoim i nie odpuszczałam. W końcu się zgodzili Astra przyjechała z nami do domu. Była bardzo wystraszona i smutna przez pierwsze 2 tygodnie. Później  codziennie rano z radości gdy tata sie obudził posikała się .Gdy wybudowaliśmy jej kojec zaczęło się przez 2 miesiące nie było spokoju była bardzo uparta czasami budziła się o 2 w nocy i potrafiła szczekać do rana. Kiedyś kupiłam jej piszczącą zabawkę co tez bardzo szybko wykorzystała zaczęły się ,, nocne parady,,. Astra chodziła wokół kojca i przygryzała zabawkę. Musiałam wiec jej kupić inne którymi się nie bawiła bo nie wydawały dźwięków i nie potrafiły  budzić ludzi!!!.Dziś nic się nie zmieniło Astra dalej sika radości i szczeka przez całą noc. Lecz mimo tak wielkiej różnicy miedzy tymi psami uważam ze nie mogłam wybrać lepiej .Nie można porównywać ich do siebie każda jest inna i nie jest wcale pechem że trafiła mi się akurat taka kochana wariatka:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz